Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Hoe kan ik een afspraak maken?
Een afspraak kan zelf worden ingepland via de website of kan persoonlijk bij mij gemaakt worden via de mail of WhatsApp. Telefonisch is niet mogelijk.
Wanneer wordt er niet behandeld?
Verkoudheidsklachten en koorts zijn redenen om geen (gezichts)behandeling te laten uitvoeren zodat je lichaam zich volledig (thuis) kan herstellen. Daarnaast hoort een behandeling een moment van ontspanning te zijn. Daarom zou ik de afspraak om deze redenen annuleren. Ook bij een koortslip wordt er geen gezichtsbehandeling uitgevoerd, actief of op zijn retour. De belangrijkste reden hiervoor is dat het herpesvirus zich over je gezicht kan verspreiden. Gelieve dus een nieuwe afspraak in te plannen.
Kan ik ook zelf mijn afspraak verplaatsen?
Ja, dat kan. Zodra je een afspraak hebt ingepland krijg je van mij een bevestiging van je afspraak in de mail. In deze mail vind je een link waarmee je je afspraak tot 72 uur voor de afspraak online kan verplaatsen. Binnen de 72 uur kan dit alleen via mij persoonlijk.
Hoe kan ik een Google review achterlaten?
Een hele goede vraag! En leuk dat je een review wilt achterlaten. Het enige wat je hiervoor nodig hebt is een Gmail account. Vervolgens klik je op de volgende link: g.page/SchoonheidssalonSDV/review?kd
Wat zijn de openingstijden?
De salon is momenteel van maandag t/m donderdag geopend van 09.30 tot 16.30 uur. Op vrijdag, zaterdag en zondag is de salon gesloten voor behandelingen, maar kunnen er wel producten besteld worden via de webshop. Producten afhalen kan alleen op afspraak.
Hoe kan ik betalen in de salon?
In de salon is het mogelijk om contant af te rekenen (hoeft niet gepast) of via pinbetaling.
Wat zijn de verzendkosten voor bestellingen?
De verzendkosten voor brievenbuspakketten bedraagt €4,25. Voor overige pakketten is dit €6,95. Vanaf €100,- worden bestellingen gratis verzonden.
Kan ik ook producten meenemen vanuit de salon?
Jazeker! Alle producten zijn ook aanwezig in de salon. De producten kunnen hier op afspraak afgehaald worden of kan je eventueel meenemen op de dag van je afspraak. Je hoeft ze niet van te voren te reserveren.
Kan ik een cadeaubon ook gebruiken voor producten?
Ja, een cadeaubon kan je inleveren voor zowel behandelingen als producten.
Kan ik mijn cadeaubon ook gebruik in de webshop?
Helaas is dit niet mogelijk. Eventueel kan je wel de optie ‘Afhalen in salon’ gebruiken zodat ik via mijn systeem de bon kan inzetten.
Kan ik nog iets toevoegen aan mijn bestelling nadat ik deze geplaatst heb via de webshop?
Dat ligt aan de status van je bestelling. Is je bestelling nog bij mij? Dan kan je zeker even persoonlijk contact met mij opnemen en zal ik dit product voor je toevoegen aan je bestelling.
Moet ik nu voortaan altijd mijn bestellingen plaatsen via de webshop?
Nee, dat hoeft zeker niet. Producten kunnen nog steeds worden meegenomen op de dag van bijvoorbeeld jouw afspraak. Ook kan je me nog steeds persoonlijk benaderen om je bestelling te plaatsen. Wel zo handig als je eventueel nog vragen hebt over de producten.
Mijn bon verloopt bijna, maar het lukt mij niet meer om langs te komen. Kan ik de bon nog inwisselen voor contanten?
Het is niet mogelijk om de bon weer terug te wisselen voor geld. De bon kan wel eventueel gebruikt worden voor producten of misschien kan je iemand anders nog blij maken met je cadeaubon.