• De salon is gesloten van 16 juli t/m 8 augustus
  • Afspraken kunnen online gemaakt blijven worden
  • Bestellingen worden vanaf 9 augustus weer verzonden

Veelgestelde vragen

Klopt het dat ik mijn cadeaubon niet kan inleveren via de webshop? 

Heb je een Schoonheidssalon Sandra de Vries cadeaubon? Deze kan alleen in de salon ingeleverd worden en helaas niet in de webshop. Het is systeemtechnisch niet mogelijk om dit aan elkaar te koppelen.

 

Kan ik iets toevoegen aan mijn bestelling?

Dat ligt aan de status van je bestelling. Is je bestelling nog bij mij? Dan kan je zeker even persoonlijk contact met mij opnemen en zal ik dit product voor je toevoegen aan je bestelling.

 

Moet ik nu voortaan altijd mijn bestellingen plaatsen via de webshop?

Nee, dat hoeft zeker niet. Producten kunnen nog steeds worden meegenomen op de dag van bijvoorbeeld jouw afspraak. Ook kan je me nog steeds persoonlijk benaderen om je bestelling te plaatsen. Wel zo handig als je eventueel nog vragen hebt over de producten.